joi, 9 februarie 2012


Cum sa nu iubesc? Cum sa tac cand tot ce ma inconjoara este plin de viata si farmec, tot ce respir este magic si tot ce ating este superb? Cum sa tac cand am un Dumnezeu atat de mare si puternic, iubitor si atent la cele mai mici detalii. Cum as putea sa nu-mi doresc macar o farama din cer, sa-i vad macar pentru 1 minut privirea-I blanda, sa-L imbratisez si sa-I spun ca Il iubesc?
O Domnul meu, daca ar fi o strada, un autobus, o poteca mica si ingusta sa ajung la tine chiar acum, inima mi s-ar topi si'ar lua-o la fuga printre galaxii. Daca te-as putea privi... Ce dor imens imi canta'n inima, ce tainic sentiment de dor alearga printre stele. Opreste-L! In bratele Tale Domnul meu, acolo vreau sa ancorez. Acasa e tot ce visez si imi doresc, acolo, sus, Tu, eu si ingerii, multimile de sfinti si de copii, care intr-un glas te lauda si de adora. Abia astept, iubit Isus s-ajung acasa, in cer sus, sa uit de tot chinul si lacrimile varsate, de tot si toate. Si daca mi-as putea dori ceva, fa ca si familia si biserica mea sa fie acolo, cantand si laudand al Tau nume sfant!
Te iubesc, cu drag,
printesa ta!

Niciun comentariu: